Thursday 21 November 2013

Pelancaran facebook 'birubi pusat kahwin budget'...

Asalamualaikum.
Selamat hari jumaat.

Perasan tak bi suka update blog pagi jumaat. Ada sahaja post yang nak di publish. Mungkin idea datang bertingkek-tingkek. Mungkin juga suasana pagi jumaat. Agak sayu sahaja.
Lately ni bi rasa post bi semua pasai busines kahwin. Kejap jual kejap sewa...
Ala minta maaf! Bi cuma cari rezeki yang halal.. Selain membantu bi, bi banyak membantu orang juga. Ramai berpuas hati bila dapat beli dan sewa padar kadar yang murah. Bukankah itu perbuatan yang mulia?

Tapi selepas berfikir panjang bi rasa bi kena belagak profesional. Bi kalau boleh tak nak campurkan dunia personal dan dunia busines bi. Mungkin ambil masa, bi nak asingkan kedua-duanya.
Untuk itu langkah pertama bi dah create akaun baru di facebook khas untuk busines bi. Jadi dipersilakan untuk anda ke gedung niaga bi yang baru iaitu:

                                                                                   tara..!

https://www.facebook.com/birubi.budget
sila klik gambar ini :)




Insyallah, bi memang nak bagi servise pada harga berpatutan. Insyallah anda akan berpuas hati. Kalau baik hati, pakat lah kawan-kawan add fb tu.. Lagi ramai, lagi banyak prospek!! oh yeahhh..!

muka depan dia..

baru bertapak...
 Opss lupa nak promote. Bagi yang mencari juru makeup profesional untuk majlis tunang/kahwin boleh dapatkan khidmat bi. Setakat ni, bi yakin  hasil makeup bi asti akan memberi kepuasan pada anda. Bi dah bersedia untuk memekup muka orang. Sebab ramai berpuas hati hasil makeup bi. Bestnyaaaa....

Ok suport bi ye!
Jazakaalah...

untuk link sila ke: klik sini sayang...

No comments :

Post a Comment