Tuesday 3 December 2013

Tempahan Makeup Birubi 2014 dibuka

Asalamuamalaikum
Sekarang musim hujan. Pagi tadi nak pergi kerja hujan je. Cuaca begini tak sepatutnya pergi kerja. Sewajarnya dengan cuaca manje sejuk ni kita kena tidor. Baru menikmati alam.

hi hi hi

Musim hujan ni, harap-harap bagi yang bakal mendirikan kenduri banyakkan bersabar. Andailah hujan menimpa sewaktu kompang dipalu, banyakkan bersabar. Allah nak bagi hujan rahmat. Sweet apa, kalau orang putih kita tengok sweet aje kahwin dalam salji.. Kita disini kahwin hujan turun.

Uppppss..! ok bi gurau aje. Nak tau, masa kenduri bi pun, hujan jugak. Tak lama tapi agak lebat. Nasib baik bi tak pakai veil atau dress yang meleret sapu lantai. Kalau tak, terpaksa pengantin tukar uniform :)
MasyaAllah.

Moral of the story.. andailah anda nak kahwin jatuh pada musim hujan. Monsun hujan.. kurangkanlah leretan kain dari menyapu lantai.. Memang cantik. Cuma biarlah kena pada masa dan cuaca :)

Ok. bi nak cerita pasal makeup. Tempahan Makeup 2014 telah dibuka. Bagi yang berminat mendapatkan sentuhan jemari bi di majlis pernikahan.persandingan.pertunangan. boleh booking segera! Wassaapp pada no keramat bi: o133574367. Siapa cepat dia dapat.
Untuk booking pada harga promosi boleh dilakukan sebelum 31 dec 2013 ini!

- makeup tunang/nikah: rm200 (np: rm250)
-makeup  sanding: rm250 (np: rm300)
-nikah dan sanding: rm380 sahaja... (rm500)

Bi tak cukur kening. Bi pakai teknik gam. Bulu mata pun nak pakai boleh, tak mau pun tak apa.. Sebab bi akan lentikkan bulu mata dengan kuasa mascara yang hebat! Setakat ni, bi gunakan produk suprakrayolan, nacturator, mac, bobbi brown, romantika dan dramatique.. Insyallah tidak merosakkan kulit anda kerana ia bukan tiruan!

Ada 3 jenis makeup yang bi tawarkan.
Pertama: Makeup fresh look= ala-ala korean stail. Tapi ini bi sugestkan pada kulit yang cerah dan sederhana cerah. Untuk kulit color gelap, bi tak syorkan sangat.
Kedua: Makeup geek/gorgeous look= Makeup ni lebih kepada mata hitam
Ketiga: Natural look= Ni banyak warna tanah. Macam tak makeup tapi makeup. Sesuai utk nikah!

Berminat? hubungi bi segera. Setakat ini bi hanya terima sekitar lembah Klang dan hingga area nilai utk negeri sembilan sahaja.
Bagi yang berminat untuk test makeup boleh datang ke tempat bi. hanya rm60 sahaja.


NIKAH-fresh look

SANDING


request: simple sahaja

lighting pada waktu malam. Ni bi sahaja test-test pada adik bi. urmmm...

Ok. sekian terima kasih.



No comments :

Post a Comment