Thursday 7 November 2013

Tempahan makeup pengantin :simply touch by bi rubi

Asalamualaikum

Panjang tak tajuk entry bi. Panjang kan...Tapi panjang lagi keretapi.

Hi hi hi

Sebenarnya, Bi ada skills. Bi rasa bi reti makeup. Uiks macam pelik je ayat tu walaupun susanan subjek dan prediket adalah betul. Bi cuma nak cakap dekat sini, bi pandai makeupkan orang. Untuk itu, bi dah mula open dan menerima tempahan makeup pengantin. Tak kira, nikah atau sanding mahupun bertunang.

Seronok tak?
Seronoknya....

Sebagai permulaan, bi nak buat sedikit promosi.
Bi kan bernafsu nak bukak butik kahwin budget.Jadi, harga yang ditawarkan insyallah agak murah dan tidak over macam MUA yang lain. Hasilnya tip top! Insyallah. Sebelum tu jom layan 2 keping gambar yang baru dimakeup oleh bi. Akak yang bi makeup ni orangnya berkulit hitam manis. Alhamdulillah, hasil makeup muka dia tak adalah macam terlalu snow white atau terlalu gelap.

sebelum
 Keningnya tidak terlalu tebal. Tapi perlu di betulkan juga.. Kulit akak ni tak ada masalah cuma ada jerawat pasir dan lubang pori. Paling best... akak ni punya mata yang cantik. Sudah semestinya itu satu aset yang perlu ditonjolkan!

selepas

Gambar diatas tidak diedit. Diglow atau di clear skin kan. Bi hanya blur tutupkan aurat terdedah dan masukkan caption nama bi. Apa pandangan u olls? Suka tak makeup bi. Jika suka boleh hubungi bi untuk tempahan. Opss! Lupa, servise makeup bi, bi tak cukur kening. Bi pakai teknik gam dan makeup 3D. Dan bi gunakan banyak jenis brand makeup seperti supra kryolan, nacturactor, mac, bobbi brown, revlon dan macam-macam. Insyallah kualiti terpelihara!

Harga promosi sehingga 31 dec 2013: Sila book segera untuk dapatkan harga istimewa ini!!!
tunang/Nikah: rm200
sanding: rm250
Nikah + sanding: rm350 (hari yang sama)

Berminat? Boleh hubungi bi untuk tgk gmbar yang lain tru wassap: 0133574367

bye!

No comments :

Post a Comment