Thursday 27 October 2011

selamat hari lahir, birubi!

Im 24 now! yippii.. 26 oktober hari tu genaplah angka manis tu. Tahun ni besday ku agak meriah. Sebab disambut dengan depavali kot. Hhahahhaha.. ayoyo yingger porengge? Bukanla, tahun ni ramai yang menyambut.

Salam terima kasih kepada mr Lee sbb menyanyi, mendoakan keberakatan hidupku pada jam 12.00 malam. Nak nyanyi pun malu-malu, marah aku tak malu. Tapi actly suara u mengancam kalbu tau, dah la tengah malam dapat lak suara ganteng..Wau! Terima kasih hadir dalam hidupku walaupun engkau tidak sesempurna mana, dan aku tidak selayak mana.  Rasa ala cenderella gitu bila ada yang menunggu tepat kul 12pm. Kalau rajin bagilah hadiah ya bro! Bawakla aku jalan-jalan. Katakan dunia ini ana yang punya, redahla lautan api, petikkan bintang unutk dinda..

Di office lain kabornya, x sangka pula mereka buar suprise party. Aduhai, ingat ada meeting i bawaklah buku sekali bukak pintu meeting...SUPRISE!!!! cik kerul n budak2 office terus calit krim kek kat muka. Habis tudung aku. Terasa indah saat tu. Tak sangka kalian ingat. Tkiu k.kish coz masakkan bihun tomyam, sedap sangat tapi saya tak leh mamna banyak sbb saya dah balun ayam 3 ketul, kek seketul...Terima kasih semua kerana bersusah payahan.Alamak kurang bergambarlah. Yelah, takan besday girl nak tangkap gambar plak.

             doakan aku menjadi insan yang indah, bukan yang terkeji~tkiu 23 kerana kenanagan lalu

1 comment :

  1. happy birthday to bi.smoga bersemangat , ceria dan sihat selelu....dapat hadiah ape thn ni?

    ReplyDelete