Tuesday, 22 December 2015

Makeup Kahwin dan Makeup Nikah Kajang dan bandar Baru Bangi

"Baju lawa. Pelamin lawa. Tapi makeup biasa.  Buroks Nok! Kening macam shinchan.!"


Biasa dengar begini kan. 
Salah siapa?
Salah Mak andam ke?

uik. Bukan.
Mak andam hanya buat kerja. Itu kemahiran dia.
Sebelum anda deal, pasti anda telah melihat hasil kerja Mak Andam.
Anda yang pilih,
Anda yang salah.

Kata pengantin.
Tapi kami nak yang murah.
Nak berjimat.
Kahwin memang sekali, tapi perlu ke membazir?
Makeup hanya untuk 5 jam. Kenapa perlu berhabis sehingga empat, lima ratus.

Betul.
Jangan membazir. Cuma bijaklah memilih.
Cari mak andam yang dipercayai. Lihat hasil kerjanya.
Kemudian compare dengan harga ditawarkan,
Jika berbaloi. apa kata booking.
Anda lambat anda tak dapat.

Bi pun buat makeup!
Dengan bi Inshallah berpatutan.
Hasil memuaskan hati.
Bi suka makeup yang tidak terlalu mengubah rupa.
Anda cantik.
Jadi mengapa perlu menjadi orang lain.
Kita tambahkan lagi kecantikan.
Bukan kita ubah.u









Untuk bakal pengantin yang mencari makeup sekitar  seremban /\senawang 
Selain KAJANG, BANGI dan lain-lain.
Anda boleh untuk booking dan membuat tempahan untuk solekan di hari bahagia anda.
Mohon whatsapp ke

0103661494.

Bi akan balas.
Hanya rm50 untuk booking tarikh anda!


2 comments :

  1. Assalam. Maaf jika comment ni lari dari tajuk ye. Saya bukan apa tetapi saya cuma nak tanya pasal klinik pergigian aina. Haritu saya dah pergi tapi saya tak jumpa pintu masuk hahaha. Mana ye tangga nak naii ke klinik aina tu? Sorry

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...hah..awat x jumpa tangga. kedai dia groundfloor je yunk. mesti jumpa!
      hihihi

      Delete